27 februari 2023

Mededeling

Met mijn eerste blog (godisindestilte.blogspot.com) heb ik ruim 12 jaar kunnen werken, voor ik aan de limiet van het aantal MB's zat. Door de nood gedwongen daarom vorig jaar maar een nieuwe site opgetuigd (godisindestilte2.blogspot.com).

Helaas, we zijn net een jaar verder, en die is inmiddels ook al weer aan zijn maximum gekomen. Daarom maar weer een nieuwe site opgetuigd, omdat ik het fotograferen toch niet kan laten, en dit ook graag met anderen wil delen. Dus, voor de variatie, deze maar godisindestilte3.blogspot.com genoemd.

Van harte welkom dus weer voor alle vaste en nieuwe bezoekers. Veel plezier gewenst. Want ik deel graag van wat ik zie. Zo veel moois, zo veel schoonheid, zo'n gekleurde schepping, zo'n wondere wereld. En ja, weinig woorden, maar heel veel beelden. Te mooi om alleen voor jezelf te houden.

Geniet maar weer mee dus ... er is elke dag genoeg te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mededeling

Met mijn eerste blog ( godisindestilte.blogspot.com ) heb ik ruim 12 jaar kunnen werken, voor ik aan de limiet van het aantal MB's zat. ...